Видача рішення про продаж земельної ділянки комунальної власності

Необхідні документи:
  • Заява (клопотання) із зазначенням місця розташування земельної ділянки, цільове призначення, розмір та площа земельної ділянки, а також згода на укладення договору про оплату авансового внеску в рахунок оплати ціни земельної ділянки.
  • Копія документу, що посвідчує право користування земельною ділянкою (у разі його наявності).
  • Копія документів, що посвідчують право власності на нерухоме майно (будівлі та споруди), розташоване на цій земельній ділянці (у разі наявності на земельній ділянці будівель, споруд).
  • Документи, що посвідчують особу:

–  копія паспорта громадянина України (1-2 ст., відмітки про місце реєстрації);

– копія ідентифікаційного коду.

  • Установчі документи для юридичної особи

– копія свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи;

– копія статуту юридичної особи.

  • У разі якщо документи подаються уповноваженою ос обою:

– довіреність (копія та оригінал для звіряння);

– копія паспорта громадянина України (1-2 ст.,   відмітки про місце реєстрації);

– копія ідентифікаційного коду.

Термін:
30 днів. З метою отримання додаткової інформації в установах, організаціях, підприємствах та/або розгляді клопотання на черговій (позачерговій) сесії, термін розгляду клопотання може бути продовжено.
Вартість:
Безоплатно
Завантаження...
Перейти до вмісту