Продаж земельної ділянки комунальної власності (за зверненням особи)
Необхідні документи:
- Заява;
- Для юридичної особи – Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань*, а для фізичної особи – документ, що посвідчує особу.
- Документ, що посвідчує право користування земельною ділянкою, та документи, що посвідчують право власності на нерухоме майно (будівлі та споруди), розташоване на цій земельній ділянці (у разі наявності на земельній ділянці будівель, споруд);
- Проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки (з проставленою Державним кадастровим реєстратором позначкою про проведення перевірки електронного документа та внесення відомостей до Державного земельного кадастру (подається, якщо відповідний проект землеустрою на земельну ділянку раніше не розроблявся та не затверджувався, а земельна ділянка не була сформована) (оригінал);
- Витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку (оригінал); **
- Звіт про експертну грошову оцінку земельної ділянки (оригінал);
- Висновок державної експертизи звіту про експертн грошову оцінку земельної ділянки (оригінал);
- Графічний додаток до рішення, розроблений на актуальній топографо-геодезичній зйомці землевпорядною організацією (оригінал).
Якщо документи подаються уповноваженою особою, додатково:
- Довіреність (оригінал та нотаріально посвідчена копія);
Паспорт громадянина України (уповноваженої особи) .
Термін:
1 місяць (та враховуючи строк на проведення найближчого засідання сільської ради).
Вартість:
Безоплатно