Видача рішення про продаж земельної ділянки комунальної власності
Необхідні документи:
- Заява (клопотання) із зазначенням місця розташування земельної ділянки, цільове призначення, розмір та площа земельної ділянки, а також згода на укладення договору про оплату авансового внеску в рахунок оплати ціни земельної ділянки.
- Копія документу, що посвідчує право користування земельною ділянкою (у разі його наявності).
- Копія документів, що посвідчують право власності на нерухоме майно (будівлі та споруди), розташоване на цій земельній ділянці (у разі наявності на земельній ділянці будівель, споруд).
- Документи, що посвідчують особу:
– копія паспорта громадянина України (1-2 ст., відмітки про місце реєстрації);
– копія ідентифікаційного коду.
- Установчі документи для юридичної особи
– копія свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи;
– копія статуту юридичної особи.
- У разі якщо документи подаються уповноваженою ос обою:
– довіреність (копія та оригінал для звіряння);
– копія паспорта громадянина України (1-2 ст., відмітки про місце реєстрації);
– копія ідентифікаційного коду.
Термін:
30 днів. З метою отримання додаткової інформації в установах, організаціях, підприємствах та/або розгляді клопотання на черговій (позачерговій) сесії, термін розгляду клопотання може бути продовжено.
Вартість:
Безоплатно